|
-
Карагулова М.Ш., Кхан Мохаммад Харис Захируддин
-
Карагулова М.Ш., Кхан Мохаммад Харис Захируддин
-
M. Karagulova, Khan Mohammad Haris Zahiruddin
-
ОСОБЕННОСТИ МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОММУНИКАЦИИ (на примере студентов Азиатского государственного университета)
-
МАДАНИЯТТАР АРАЛЫК БАЙЛАНЫШТЫН ӨЗГӨЧӨЛҮКТӨРҮ (Азия мамлекеттик университетинин студенттеринин мисалында)
-
FEATURES OF INTRACULTURAL COMMUNICATION (on the example of students of the Asian state university)
-
Данная статья посвящена теме межкультурной коммуникации, которая становится все более актуальной в условиях глобализации. В настоящее время возрастает актуальность образовательного туризма, в связи с чем Кыргызстан
становится образовательным центром для многих граждан
стран Юго-Восточной Азии. Поскольку Кыргызстан, Индия и
Пакистан имеют разное культурное происхождение, у иностранных студентов из вышеупомянутых стран в АзМИ наверняка возникнут проблемы с обучением. Как они могут
улучшить свою межкультурную адаптацию? С помощью анкетного опроса и интервью в этой статье выясняется, что
трудности, с которыми им приходится сталкиваться при
межкультурной адаптации, включают среду обитания, погоду, пищевые привычки и средства передвижения. Кроме того,
в этой статье подробно рассматриваются причины этих
трудностей с четырех аспектов, то есть среды обитания,
академической среды, межличностного общения и психической адаптации.
-
Бул макала ааламдашуу шартында барган сайын актуалдуу болуп жаткан маданияттар аралык байланыш темасына арналган. Азыркы учурда билим берүү туризминин актуалдуулугу өсүүдө, бул контекстте Кыргызстан ТүштүкЧыгыш Азия өлкөлөрүнүн көптөгөн жарандары үчүн билим
берүүчү борборго айланууда. Кыргызстан, Индия жана Пакистандын маданияты ар башка болгондуктан, жогоруда айтылган мамлекеттерден келген АзМИдеги эл аралык студенттер окууда кыйынчылыктарга туш болушат. Алар кантип маданияттар аралык адаптациясын жакшыртса болот? Сурамжылоонун жана интервьюлардын жардамы менен, бул макалада алар маданияттар аралык адаптацияда
дуушар болгон кыйынчылыктарга жашоо чөйрөсү, аба ырайы, тамактануу адаттары жана транспорт каражаттары
кирет. Анан бул макалада төрт аспектиден, б.а. жашоо чөйрөсү, академиялык чөйрө, инсандар аралык байланыш жана
психикалык адаптация, бул кыйынчылыктардын себептери
терең изилденген.
-
This article is dedicated to the topic of intracultural communication, which is becoming more and more actual in the terms of
globalization. Nowadays educational tourism actuality is growing,
in this context Kyrgyzstan is becoming educational hub for many
citizens of South-east Asian countries. Since Kyrgyzstan and India
and Pakistan have different cultural backgrounds, international
students from mentioned countries at AsMI certainly will have
trouble learning. How can they improve their cross-cultural adaptation? By means of questionnaire survey and interviews, this paper finds that difficulties they have to face in cross-cultural adaptation include living environment, the weather, dietary habits and
means of transportation. And then this paper has an in-depth exploration of reasons behind these difficulties from four aspects, i.e.
living environment, academic environment, interpersonal communication and mental adaptation.
-
адаптация, культура, культурный шок, глобализация, интернациональное образование, психологическая адаптация, психология, социокультурная адаптация, студенты.
-
адаптация, маданият, маданий шок, глобалдашуу, эл аралык билим берүү, психологиялык адаптация, психология, социалдык-маданий адаптация, студенттер.
-
adaptation, culture, culture shock, globalization, international education, psychological adaptation, psychology, socio-cultural adaptation, students.
Авторлор жөнүндө маалымат
-
Карагулова Мээрим Шарыпбековна,
Азиатский медицинский институт им.
С.Тентишева, г.Кант, Кыргызская Республика,
старший преподаватель.
Кхан Мохаммад Харис Захируддин, Азиатский
медицинский институт им. С.Тентишева, г.Кант,
Кыргызская Республика, студент.
-
Карагулова Мээрим Шарыпбековна, С.Тентишев
атындагы Азия медициналык институту, Кант
шаары, Кыргыз Республикасы, улук окутуучу.
Кхан Мохаммад Харис Захируддин, С.Тентишев
атындагы Азия медициналык институту, Кант
шаары, Кыргыз Республикасы, студент.
-
Meerim Karagulova, Asian Medical Institute named
after S. Tentishev, Kant, Kyrgyz Republic, senior
lecturer.
Khan Mohammad Haris Zahiruddin, Asian Medical
Institute named after S. Tentishev, Kant, Kyrgyz
Republic, student.
Карагулова М.Ш., Кхан Мохаммад Харис Захируддин ОСОБЕННОСТИ МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОММУНИКАЦИИ (на примере студентов Азиатского государственного университета). Известия ВУЗов Кыргызстана. 2023. №. 5. C. 44-46
|