|
-
Бабаева А.Д., Сайпидинова Б.А.
-
Бабаева А.Д., Сайпидинова Б.А.
-
A.D. Babaeva, B.A. Saypidinova
-
ПОДГОТОВКА БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ К ЦИФРОВЫМ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМ РЕСУРСАМ
-
БОЛОЧОК МУГАЛИМДИ САНАРИПТИК БИЛИМ БЕРҮҮ РЕСУРСТАРЫНА ДАЯРДОО
-
PREPARING A FUTURE TEACHER FOR DIGITAL EDUCATIONAL RESOURCES
-
Данная статья посвящена подготовке будущих учителей к цифровым образовательным ресурсам. Так как в
качестве средства обучения - материальные или идеологические объекты, используемые преподавателями и студентами для приобретения знаний. В статье анализируются
некоторые функции цифровых образовательных ресурсов в
практической учебной деятельности, индивидуализации
обучения, тестирования и самоконтроля. Учебный процесс
дает возможность создать богатую базу информативных, иллюстрированных материалов, таких как текст,
графика, анимация, звуковые и видео фрагменты распространения ЦОР. Интерактивные компьютерные программы активируют все виды человеческой деятельности:
мышление, речь, восприятие, физические и другие и показывают процесс усвоения материала. Использование ЦОР является основой для создания схемы сочетания компьютерных форм с традиционными формами в организации образовательного процесса.
-
Макалада болочок мугалимдердин санариптик билим
берүү ресурстарына (СОР) даярдоо жөнүндө жазылган.
Анткени окутуунун каражаты катары – билимди өздөштүрүү үчүн педагогдор менен студенттер тарабынан пайдаланылган материалдык же идеялык объектилер каралган. СОР ишмердикти окуп үйрөнүүнүн практикалык ишмердикте, окутууну индивидуалдаштырууда, текшерүү
жана өзүн-өзү текшерүүдөгү бир нече функциялары
макалада анализи жүргүзүлгөн. Окуу процессине СОРдун
жайылышынын текст, графика, анимация, үн жана видео
фрагменттери сыяктуу маалыматтык, жасалгалуу материалдардын бай базасын түзүп алуу мүмкүнчүлүгү белгиленген. Компьютердик интерактивдүү программалар адам
ишмердигинин: ой жүгүртүү, кептик, перцептиктик, физикалык жана башка баардык түрүн активдештирип, материалды өздөштүрүү процесси көрсөтүлгөн. СОРдун пайдаланылыш окуу процессинин уюштурулушундагы компьютердик формалар менен салттык формалардын айкалыштырылыштыруу схемасын түзүүгө негиз болот.
-
This article is about preparing future teachers for digital
educational resources. Since as a means of training - material
or ideological objects used by teachers and students to acquire
knowledge. The article analyzes some of the functions of digital
educational resources in practical educational activities, individualization of training, testing and self-control. The educational
process makes it possible to create a rich database of informative, illustrated materials, such as text, graphics, animation,
sound and video fragments of the distribution of the center. Interactive computer programs activate all types of human activity: thinking, speech, perception, physical and others and show
the process of assimilation of the material. The use of the center
is the basis for creating a scheme for combining computer forms
with traditional forms in the organization of the educational
process.
-
знания, преподаватель, учебные пособия, информационные технологии, данные, процесс обучения.
-
билим, окутуучу, окуу куралдары, маалыматтык технологиялар, маалыматтар, окутуу процесси.
-
knowledge, teacher, textbooks, information technology, data, learning process.
Авторлор жөнүндө маалымат
-
Бабаева Аделя Доолотбаевна, Ошский
государственный юридический институт, г.Ош,
Кыргызская Республика, кандидат
педагогических наук, доцент.
Сайпидинова Бусанам Абдикайымовна Ошский
государственный университет, г.Ош,
Кыргызская Республика, старший
преподаватель.
-
Бабаева Аделя Доолотбаевна, Ош мамлекеттик
юридикалык институту, Ош шаары, Кыргыз
Республикасы, педагогика илимдеринин
кандидаты, доцент.
Сайпидинова Бусанам Абдикайымовна, Ош
мамлекеттик университети, Ош шаары,
Кыргыз Республикасы, ага окутуучу.
-
Adelya Babaeva, Osh state law Institute, Osh, Kyrgyz
Republic, candidate of pedagogical sciences,
associate professor.
Busanam Saypidinova, Osh State University, Osh,
Kyrgyz Republic, senior lecturer.
DOI:10.26104/NNTIK.2019.45.557
Бабаева А.Д., Сайпидинова Б.А. ПОДГОТОВКА БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ К ЦИФРОВЫМ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМ РЕСУРСАМ. Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана. 2020. №. 8. C. 182-186
|