|
-
Ажыкулов С.М.
-
Ажыкулов С.М.
-
S. Azhykulov
-
ПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ ЦИФРОВОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ
-
БОЛОЧОК ПЕДАГОГДУН САНАРИПТИК ДАЯРДЫГЫН КАЛЫПТАНДЫРУУ ЖОЛДОРУ
-
WAYS TO FORM THE DIGITAL PREPARATION OF THE FUTURE TEACHER
-
В статье говорилось о цифровом обучении, способах подготовки учителей, результатах непрерывного обучения, необходимости формирования информационной культуры в системе образования, ликвидации компьютерной грамотности учителей, усилении профессиональной подготовки будущих и работающих учителей, формировании информационной культуры через цифровизация, университетский и послевузовский
этапы профессиональной подготовки педагогов. Кроме того,
профессиональная подготовка будущих учителей, пути цифровизации образования, место информатизации. Проанализированы усилия по обеспечению овладения информационными технологиями, отсутствие единой концепции цифровой и информационной подготовки будущих специалистов, а также то,
что не создана система, обеспечивающая эффективное использование компьютерных технологий. Были рассмотрены
использование электронных книг, их развитие, место цифровых технологий в полноценном использовании Интернета, методические условия, самостоятельный анализ учащихся, самооценка их способностей.
-
Макалада санариптик даярдык, педагогторду калыптандыруу жолдору, үзгүлтүксүз окуунун жыйынтыгы, билим берүү системасында маалыматтык маданияты калыптандыруу
зарылдыгы, педагогдун компьютердик сабаттуулутун жоюу,
келечектеги жана иштеп жаткан мугалимдердин кесиптик
даярдыгын күчөтүү, санариптештирүү аркылуу маалыматтык маданиятты калыптандыруу, педагогдорду кесиптик даярдоонун ЖОЖдук жана ЖОЖдон кийинки этаптары жөнүндө айтылды. Андан сырткары болочок мугалимдердин кесиптик даярдыгы, билим берүүдө санариптештирүүнүн жолдору,
маалыматташтыруунун орду. Маалыматтык технологияларды өздөштүрүүнү камсыз кылуу аракеттери, болочок адистердин санариптик, маалыматтык окутуунун бирдиктүү концепциясынын жоктугу, компьютердик технологияны эффективдүү колдонууну камсыз кылган система түзүлө электиги анализденип талданды. Электрондук китептерди колдонуу, аларды иштеп чыгуу, интернетти толук кандуу колдонууда санариптин орду, методикалык шартары, студенттердин өз алдынча талдоосу, өзүн-өзү баалоосу, алардын жөндөмдүүлүктөрү каралды.
-
The article talked about digital learning, methods of teacher
training, the results of lifelong learning, the need to form an information culture in the education system, eliminate computer literacy
of teachers, strengthen the professional training of future and working teachers, forming an information culture through digitalization, university and postgraduate stages of professional training of
teachers. In addition, professional training of future teachers, ways
of digitalization of education, place of informatization. Efforts to
ensure mastery of information technology, the lack of a unified concept of digital and information training of future specialists, as well
as the fact that a system has not been created to ensure the effective
use of computer technology are analyzed. The use of e-books, their
development, the place of digital technologies in the full use of the
Internet, methodological conditions, independent analysis of
students, self-assessment of their abilities were considered.
-
будущий учитель, непрерывность, интернет, компьютер, электронные книги, учебники, информационные ресурсы, технологии, цифровое образование.
-
болочок педагог, үзгүлтүксүз, интернет, компьютер, электрондук китептер, окуу китептери, маалыматтык ресурстар, технология, санарип, билим берүү.
-
future teacher, continuous, internet, computer, ebooks, textbooks, information resources, technology, digital, education.
-
Ажыкулов Сапарбек Мажитович, Жалал-Абадский
государственный университет имени Б.Осмонова,
г. Джалал-Абад, Кыргызская Республика,
кандидат педагогических наук, доцент
-
Ажыкулов Сапарбек Мажитович, Б. Осмонов
атындагы Жалал-Абад мамлекеттик
университетти, Жалал-Абад шаары, Кыргыз
республикасы, педагогика илимдеринин
кандидаты, доцент
-
Saparbek Azhykulov, Jalal-Abad State University
named after A.B. Osmonova, Jalal-Abad, Kyrgyz
Republic, candidate of pedagogical sciences,
associate professor.
Ажыкулов С.М. ПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ ЦИФРОВОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2023. №. 3. C. 194-198
|