|
-
Ахмедова А.Ш.
-
Ахмедова А.Ш.
-
A.Sh. Akhmedova
-
ВОСПИТАНИЕ В СЕМЬЕ – ЭТО БУДУЩЕЕ РЕБЁНКА
-
ҮЙ-БҮЛӨ ТАРБИЯСЫ – БАЛАНЫН КЕЛЕЧЕГИ
-
EDUCATION IN A FAMILY IS THE FUTURE OF A CHILD
-
В этой статье рассматривается широкая воз¬мож-ность преподавателя замечать личные способ¬ности, заин¬тересованность, мастерство учеников. Для того, чтобы преподаватели проводили внеклассовые мероприятия на таком уровне, чтобы происходило максимальное развитие способности учеников поз¬навать, нужно продумать его содержание и метод. Для достижения наилучшего резуль¬та¬та в форми¬ровании всесторонне развитого человека, уроки и вне¬классовые мероприятия должны быть тесно связаны и дополнять друг друга. Внеклассовая деятель¬ность углубляет полученные в школе знания учеников, дает возможность учиться с интересом и самостоя¬тельно работать с творчеством.
-
Үй-бүлө баланы төрөлгөндөн баштап тарбия¬лайт. Үй-бүлөдөгү бардык адамдар анын тарбиячысы. Кыргыз-дарда байыртадан бери мындай салт бар: үйдүн ичине жашы улуу адам кирген сайын отурган¬дардын баары ор¬ду¬-ларынан турушуп, орун сунуш кылышкан. Буга балалык чагынан үйрөнүшөт. Ата-ба¬ба¬ларыбыздын салттуу, нарк¬туу үй-бүлөсүндө баланы чоң энелер тарбиялаган. Алар табигый чебер, дааныш¬ман, тубаса тарбиячылар бо-лушкан. Энелер баланын да, тарбия жараянын да табия-тын назик түшүнүшкөн. Кыргыз элдик педагогикасы бал-дарды өзүн-өзү сын көз менен карап тарбиялоого өтө чоң маани берет, аларды айлана-чөйрө менен байкап, логи¬ка-лык ой-сезиминин өсүшүнө үйрөтөт. Мектеп ата-энелер-ди балдарды тарбиялоодогу үй-бүлөнүн милдеттери ме-нен, элдик педагогиканын жана салттарынын табийга-тын, алардын прогрессивдүү жана зыяндуу жактары ме-нен тааныштырып, кайсылары азыркы жашоо турму-шуна туура келе турганын, жаңы адамдын талаптары, үй-бүлөлүк тарбия эмнелерди сактап, эмнелер менен күрө-шүү керектигин жана жалпы элдин кандай жаңы адат-тары пайда болуп жатканын, алардын колдо¬нуунун жол-до¬рун түшүндүрүү сөзсүз керек. Макалада акылы тунук, адеп-ыймандуу, ар кандай абалда өзүн ишенимдүү сезген, ар тараптан өнүккөн жөндөмдүү балдарды тарбиялоодо үй-бүлөнүн ролу жогору экен¬диги жөнүндө сөз болот.
-
This article discusses the wide opportunity for the tea¬cher to notice the personal abilities, interest, and skill of the stu¬dents. In order for teachers to conduct extracurricular acti¬vi¬ties at such a level as to maximize the development of stu¬dents' ability to learn, it is necessary to think about its content and method. In order to achieve the best result in the formation of a comprehensively developed person, the lessons and extra-class activities should be closely related and complement each other. Non-classroom activity deepens pupils' knowledge acquired at school, provides an opportunity to study with interest and work independently with creativity.
-
семья, воспитание, ребенок, школа, ро¬дители, народная педагогика, традиции, пословицы, цель, способность.
-
үй-бүлө, тарбия, бала, мектеп, ата-эне, элдик педагогика, каада-салт, макал-лакап¬тар, мак¬сат, жөндөмдүүлүк.
-
family, education, child, school, parents, folk pedagogy, traditions, proverbs, purpose, ability.
-
Ахмедова А.Ш., Ошский гуманитарно-
педагогический институт, г. Ош, Кыргызская
Республика, Педагогический колледж,
преподаватель.
-
Ахмедова А.Ш., Ош гуманитардык-педагогикалык
институтунун педагогикалык колледжи, Ош
шаары, Кыргыз Республикасы, окутуучу.
-
A. Akhmedova, Osh humanitarian pedagogical Institute,
Osh, Kyrgyz Republic, pedagogical college, lecturer.
Ахмедова А.Ш. ВОСПИТАНИЕ В СЕМЬЕ – ЭТО БУДУЩЕЕ РЕБЁНКА. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2019. №. 3. C. 125-127
|