|
-
Курманкулов Ш.Ж., Раева М.Т.
-
Курманкулов Ш.Ж., Раева М.Т.
-
Sh.Zh. Kurmankulov, M.T. Raeva
-
ФАКТОРЫ ВЛИЯЮЩИЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЕСТЕСТВЕННО- МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СООТВЕТСТВИИ С ТРЕБОВАНИЯМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО СТАНДАРТА НОВОГО ПОКОЛЕНИЯ
-
ТАБИГЫЙ-МАТЕМАТИКАЛЫК ПРЕДМЕТТЕРДИ ЖАҢЫ МУУНДАГЫ СТАНДАРТТЫН ТАЛАБЫНА ЫЛАЙЫК ОКУТУУГА ТААСИР БЕРҮҮЧҮ ФАКТОРЛОР
-
FACTORS AFFECTING LEARNING NATURALLY MATHEMATICAL DISCIPLINES IN ACCORDANCE WITH THE REQUIREMENTS OF THE EDUCATIONAL STANDARD OF A NEW GENERATION
-
В данной статье рассмотрены отличительные чер-ты нового поколения государственного образователь¬ного стандарта общего среднего образования от предыдущего стандарта. А также провел подробный анализ для учите-лей сельских школ, разница этих стандартов рас¬смот¬рены степенью действий факторов, влияющие на обучение естественно-математических дисциплин в соответствии с требованиями стандарта нового поколения. Далее расс-мотрен вопрос, что может быть порогом и ключом обу-че¬ния на компетентностной основе и их особенности. По-ка¬зано, что для развития самостоятельного обучения уче¬ни¬ков необходимо сочетать инновационные и тради-цион¬ные методы обучения.
-
Бул макалада жаңы муун¬дагы, компетенттүүлүккө багытталган билим берүүнүн мамлекеттик стандарты мурунку билим берүү стан¬дар¬ты¬нан көп өзгөчөлүккө ээ экендиги көрсөтүлдү. Ошондой эле айылдык мектептерде табигый-математикалык пред¬меттерди окуткан муга-лим¬де¬рге жаңы муундагы мам¬лекеттик билим берүү стан¬¬дартынын өзгөчөлүгүн анବлиздеп берүү менен анын талабына дал келтирип оку¬туу өңүтүнө таасир берүүчү факторлордун таасир этүү¬чү даражасы каралды. Мам¬ле-кет¬тик стандарттагы жа¬зыл¬ган талаптарды анализдеп олтуруп жаңы муундагы стандарттын талабына ылайык окутуунун босогосу жана ачкычы эмне болушу мүмкүн экен¬дигине анализ бе¬ри묬ген. Окуучуларды өз алдынча оку-ган¬га үйрөтүүдө “салт¬туу” жана “инновациялык” ыкма-лар¬ды айкалыш¬ты¬ра колдонуу билүү зарыл экендиги бел¬ги-ленген.
-
This article describes the distinctive features of the new generation of the state educational standard of General secon-dary education from the previous standard. And also con¬duc¬ted a detailed analysis for teachers of rural schools, the diffe¬ren¬ce of these standards are considered by the degree of action of factors affecting the training of natural and mathematical disciplines in accordance with the requirements of the new generation standard. Next, we consider what can be the thre-shold and key to learning on the basis of competence and their features. It is shown that for the development of independent learning of students it is necessary to combine innovative and traditional teaching methods.
-
компетентность, профессио¬наль¬ная деятельность, технология обучения, социальная, мо¬т謬вационная, самооценивание, склонность.
-
компетенттүүлүк, кесиптик иш¬мер¬дик, окутуу технологиясы, социалдык, мотивдик, өзүн-өзү баалоо, шыктуулук.
-
competence, professional activity, training tech¬nology, social, motivational, self-assessment, inclination.
-
Курманкулов Шекербек Жанышбаевич, Таласский государственный университет, г.Талас, Кыргызская Республика, доктор педагогических наук, доцент.
Раева Майрамкуль Тургунбековна, Таласский государственный университет, г.Талас, Кыргызская Республика, кандидат педагогических наук, доцент.
-
Курманкулов Шекербек Жанышбаевич, Талас мамлекеттик университет, Талас шаары, Кыргыз Республикасы, педагогика илимдеринин доктору, доцент.
Раева Майрамкуль Тургунбековна, Талас мамлекеттик университет, Талас шаары, Кыргыз Республикасы, педагогика илимдеринин кандидаты, доцент.
-
Shekerbek Kurmankulov, Talas state university, Talas, Kyrgyz Republic, candidate of pedagogical sciences, associate professor.
Mairamkul Raeva, Talas state university, Talas, Kyrgyz Republic, candidate of pedagogical sciences, associate professor.
Курманкулов Ш.Ж., Раева М.Т. ФАКТОРЫ ВЛИЯЮЩИЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЕСТЕСТВЕННО- МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СООТВЕТСТВИИ С ТРЕБОВАНИЯМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО СТАНДАРТА НОВОГО ПОКОЛЕНИЯ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2018. №. 10. C. 53-57
|