Новый выпуск

2024, №: 2

Подробнее

Известия ВУЗов Кыргызстана

Cтатья
Авторы
  1. Куйчиев А.С., Мадумарова М.К., Жумагулова З.
  2. Куйчиев А.С., Мадумарова М.К., Жумагулова З.
  3. A. Kuichiev, М. Madumarova, Z. Zhumagulova
Название
  1. РАЗЛИЧНЫЕ ПРЕПЯТСТВИЯ В ПОДГОТОВКЕ КОМПЕТЕНТНЫХ КАДРОВ И НЕКОТОРЫЕ РЕКОМЕНДАЦИИ НАПРАВЛЕННЫЕ НА ИХ УСТРАНЕНИЕ
  2. КОМПЕТЕНТТҮҮ КАДРЛАРДЫ ДАЯРДООДОГУ ТҮРДҮҮ ТОСКООЛДУКТАР ЖАНА АЛАРДЫ ЖОЮУГА БАГЫТТАЛГАН АЙРЫМ СУНУШТАР
  3. АRIOUS OBSTACLES TO THE TRAINING OF QUALITY PERSONNEL AND SOME RECOMMENDATIONS AIMED AT ELIMINATING THEM
Аннотация
  1. В статье были рассмотрены и выявлены некоторые причины низкого уровня качества школьного образования и изучены факторы их возникновения. Для решения такой проблемной задачи в педагогических вузах было опробовано на практике несколько доступных для студентов методы обучения. Во время практики в школах почему-то наблюдалось стремление студентов провести открытые уроки по классному часу или по «Азбуке» и Чтении в 1-2-х классах. Студентыпрактиканты, подготовившие темы для 3-х классов по предмету Родино ведение на практике не встречаются. Здесь раскрывается нехватки достаточного уровня знаний у студентов для прохождения заданных тем. Поэтому в вузах необходимо акцентировать внимание на практико-лабораторную часть обучения. Только при активизации универсальной исследовательской деятельности в обучении у детей начинаются быстрее формироваться познавательные навыки. Для решения проблемы рекомендуется активизировать проведения практических занятий.
  2. Макалада мектептеги жана жогорку окуу жайлардагы сапаттуу билим берүү деңгээлинин төмөндүгү жана анын бир канча факторлору аныкталып, алардын келип чыгыш себептери изилденген. Мындай көйгөйлүү маселени чечүү үчүн педагогикалык билим берүүчү ЖОЖдордо студенттерге жеткиликтүү билим берүүнүн жолдору тажрыйбада сыналып, бир канча усулдар сунушталган. Мектептердеги практика учурунда эмнегедир студенттердин ачык сабактары тарбиялык саат же 1-класстарда «Алиппе» сыяктуу предметтерден өткөнгө аракети көп байкалган. Мекен таануу предметинен 3- класстар үчүн берилген темаларды даярдаган студент-практиканттардын тажрыйбада кезикпегени айтылат. Бул предметте берилген темаларды өтүү үчүн студенттерде жетиштүү билимдин жоктугу ачыкталат. Ошондуктан учурда ЖОЖдордо окутуунун пратикалык-тажрыйбалык бөлүмүнө басым жасоо зарылдыгы көрсөтүлөт. Билим берүүүдө универсалдык изилдөөчүлүк ишмердүүлүктү жандандырганда гана балдарда окуу жөндөмдөрү тезирээк калыптана баштайт. Ошондуктан тажрыйба сабактарын жандандыруу сунушталган.
  3. The article identified the low level of school quality education and a number of factors, and studied the causes of their occurrence. To solve this problem, several teaching methods available to students have been tested in pedagogical universities. During practice in schools, for some reason, there was a desire for students to take open lessons in such subjects as the educational hour or «ABC» in the 1st grades. Students-interns who have prepared topics for the 3rd grade on the subject of homeland studies do not meet in practice. This subject reveals the lack of sufficient knowledge for students to pass the set topics. Therefore, in higher education institutions, it is necessary to focus on the Practical and practical Department of training. Only with the activation of universal research activities in education, children begin to develop reading skills faster. Therefore, the practice lessons.
Ключевые слова
  1. школа, качество образования, фактор, миссия, комплексные меры, Болонская система, бакалавр, педагогическая практика, навыки обучения, уроки опыта.
  2. мектеп, билим сапаты, фактор, миссия, комплекстүү иш чаралар, Болондук система, бакалавр, педагогикалык практика, окуу жөндөмдөрү, тажрыйба сабактары.
  3. school, quality of education, factor, mission, comprehensive measures, Bologna system, bachelor's degree, pedagogical practice, learning skills, lessons of experience.
Сведения об авторах
  1. Куйчиев Асадулло Сулайманович, Ошский гуманитарно-педагогический университет имени А.Ж. Мырсабекова, г. Ош, Кыргызская Республика, кандидат технических наук, доцент. Мадумарова Малохат Косимовна, Баткенский государственный университет, Кызыл-Кийский гуманитарно-педагогический институт, г.Кызыл-Кия, Кыргызская Республика, кандидат педагогических наук, и.о. доцента. Жумагулова Зульфия, Ошский гуманитарнопедагогический университет имени А.Ж. Мырсабекова, г. Ош, Кыргызская Республика, преподователь.
  2. Куйчиев Асадулло Сулайманович, А.Ж. Мырсабеков атындагы Ош гуманитардык-педагогикалык университети, Ош шаары, Кыргыз Республикасы, техника илимдеринин кандидаты, доцент. Мадумарова Малохат Косимовна, Баткен мамлекеттик университети, Кызыл-Кыя гуманитардык-педагогикалык институту, КызылКыя шаары, Кыргыз Республикасы, педагогика илимдеринин кандидаты, доценттин м.а. Жумагулова Зульфия, А.Ж. Мырсабеков атындагы Ош гуманитардык-педагогикалык университети, Ош шаары, Кыргыз Республикасы, окутуучу.
  3. Asadullo Kuichiev, Osh Humanitarian and Pedagogical State University by name of A. J. Myrsabekov, Osh, Kyrgyz Republic, candidate of technical sciences, associate professor. Malokhat Madumarova, Batken State University, Kyzyl-Kiya Humanitarian and Pedagogical Institute, Kyzyl-Kiya, Kyrgyz Republic, candidate of philological sciences, acting associate professor. Zulfia Zhumagulova, Osh Humanitarian and Pedagogical State University by name of A.Myrsabekov, Osh, Kyrgyz Republic, lecturer
Полнотекстовая версия
DOI
  • DOI:10.26104/IVK.2019.45.557
  • Версия для цитирования
  • Куйчиев А.С., Мадумарова М.К., Жумагулова З. РАЗЛИЧНЫЕ ПРЕПЯТСТВИЯ В ПОДГОТОВКЕ КОМПЕТЕНТНЫХ КАДРОВ И НЕКОТОРЫЕ РЕКОМЕНДАЦИИ НАПРАВЛЕННЫЕ НА ИХ УСТРАНЕНИЕ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2021. №. 3. C. 204-208