Новый выпуск

2024, №: 2

Подробнее

Известия ВУЗов Кыргызстана

Cтатья
Авторы
  1. Толубаев Ж.О., Мавлянова К.
  2. Толубаев Ж.О., Мавлянова К.
  3. Zh. Tolubaev, K. Mavlyanova
Название
  1. МЕСТО ИСПОЛЬЗОВАНИЯ НОВЫХ УЧЕБНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРЕПОДАВАНИИ МАТЕМАТИКИ
  2. МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУДА ОКУТУУНУН ЖАҢЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН КОЛДОНУУНУН ОРДУ
  3. ROLE OF USING NEW TEACHING TECHNOLOGIES IN TEACHING MATH
Аннотация
  1. В этой статье обсуждается роль новых технологий обучения в преподавании математики, поскольку учителя, работающие в университетах и школах, теперь спрашивают: «Как мне заинтересовать детей в обучении?», «Как они учат?» и «Как я могу обеспечить качественное образование?». Для решения этой проблемы мы считаем целесообразным использование новых обучающих технологий при обучении математике, в частности, использование новых обучающих технологий при обучении математике или обучении с помощью современных компьютерных технологий. Одним из приоритетов реформирования системы образования является создание новых учебных программ и учебников, а также обучение учителей новым технологиям обучения и повышение их профессионального творчества. В этой статье мы сосредоточимся на двух этапах урока по математике по теме основные правила нахождения производных с использованием новых технологий обучения в процессе обучения, которые повысят эффективность обучения студентов. В результате исследовании мы убедились, что использование новых технологий обучения в преподавании математики усилит влияние на качество и эффективность образования в ВУЗах.
  2. Бул илимий макалада математиканы окутууда окутуунун жаңы технологияларын колдонуунун орду каралды, себеби азыркы учурда жогорку окуу жайлардабы, же мектепте эмгектенген мугалимдерди «Кантип балдарды сабакка кызыктыра алам?», «Канткенде алар сабак окушат?» жана «Кантип сапаттуу билим бере алам?» деген суроолор дайыма ойлонтуруп келет. Коюлган маселени чечүү үчүн математиканы окутууда окутуунун жаңы технологияларын колдонуунун орду, тактап айтканда математиканы окутууда окутуунун жаңы технологияларын колдонуу же заманбап компьютердик технологиялардын жардамында билим берүү ылайыктуу деп эсептейбиз. Билим берүү тутумунда реформалардын жүрүшүндө жаңы окуу программаларын, окуу китептерин түзүү менен бирге мугалимдерге окутуунун жаңы технологияларын үйрөтүү жана алардын кесиптик чыгармачылыгын арттыруу эң приоритеттүү иш багыттардан болуп саналат. Бул макалада окутуу процессинде окутуунун жаңы технологияларын колдонуп математика предметинде туунду алуунун негизги эрежелери аттуу темадагы сабактын эки этабына токтолуп студенттердин билим алуусунун эффективдүүлүгүнүн жогорулай тургандыгын көрдүк. Макаланын жыйынтыгында математиканы окутууда окутуунун жаңы технологияларын колдонуу азыркы учурда жогорку окуу жайларда билим берүүнүн сапатына жана эффективдүүлүгүнө таасирин тийгизе тургандыгына жогорулай тургандыгына ынандык.
  3. This article discusses the role of new learning technologies in teaching mathematics, as teachers working in universities and schools now ask, «How do I get my kids interested in learning?», «How do they teach?» and «How can I provide quality education?". To solve this problem, we consider it expedient to use new teaching technologies in teaching mathematics, in particular, the use of new teaching technologies in teaching mathematics or teaching using modern computer technologies. One of the priorities of reforming the education system is the creation of new curricula and textbooks, as well as training teachers in new teaching technologies and increasing their professional creativity. In this article, we will focus on two stages of a math lesson on the topic of basic rules for finding derivatives using new learning technologies in the learning process that will increase the effectiveness of student learning. As a result of the study, we were convinced that the use of new teaching technologies in teaching mathematics will increase the impact on the quality and effectiveness of education in universities
Ключевые слова
  1. обучение, новые технологии, средства обучения, инновации, изменения, качество, эффективность, профессиональное творчество, внутренняя мотивация.
  2. окутуу, жаңы технологиялары, окутуу каражаттары, жаңылануу, өзгөрүү, сапаты, эффективдүүлүгү, кесиптик чыгармачылык, ички мотивация.
  3. training, new technologies, learning tools, innovations, changes, quality, efficiency, professional creativity, internal motivation.
Сведения об авторах
  1. Толубаев Жоро Осмонович, Баткенский государственный университет, Сулюктинский гуманитарно-экономический институт, г.Сулюкта, кандидат физико-математических наук, и.о. доцента. Мавлянова Канымай, Баткенский государственный университет, Сулюктинский гуманитарноэкономический институт, г. Сулюкта, Кыргызская Республика, преподаватель.
  2. Толубаев Жоро Осмонович, Баткен мамлекеттик университитети, Сүлүктү гуманитардыкэкономикалык институту, Сүлүктү шаары, физика жана математика илимдеринин кандидаты, доценттин м.а. Мавлянова Канымай, Баткен мамлекеттик университитети, Сүлүктү гуманитардыкэкономикалык институту, Сүлүктү шаары, окутуучу.
  3. Zhoro Tolubaev, Batken State University, Sulyukta Humanitarian and Economic Institute, Sulyukta, Kyrgyz Republic, candidate of physical and mathematical sciences, associate professor. Kanymay Mavlyanova, Batken State University, Sulyukta Humanitarian and Economic Institute, Sulyukta, Kyrgyz Republic, lecturer.
Полнотекстовая версия
DOI
  • DOI:10.26104/IVK.2019.45.557
  • Версия для цитирования
  • Толубаев Ж.О., Мавлянова К. МЕСТО ИСПОЛЬЗОВАНИЯ НОВЫХ УЧЕБНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРЕПОДАВАНИИ МАТЕМАТИКИ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2021. №. 3. C. 26-29