|
-
Былыкова М.М
-
Былыкова М.М
-
M.M. Bylykova
-
ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧАЩИХСЯ
-
СТУДЕНТТЕРДИН ТААНЫП-БИЛҮҮ ИШ-АРАКЕТТЕРИН ӨНҮКТҮРҮҮНҮН ӨЗГӨЧӨЛҮКТӨРҮ
-
FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF COGNITIVE ACTIVITY OF STUDENTS
-
В статье показано, что деятельность и поведение
студентов в когнитивной области обучения делятся на
три основные группы, причем первая группа отличается
более широким подходом к целям и задачам обучения в университете, в то время как интересы студентов сосредоточены на более широкой области знаний, чем в программе.
Установлено, что второй тип отличается четкой ориентацией на узкую специальность, что познавательная деятельность студентов выходит за рамки учебной программы, но если первый тип преодолевает рамки программы,
то этот тип способствует более глубокому познанию программы. Система духовных запросов студентов ограничена "профессиональными интересами". Таким образом, изучая теоретические подходы и направления в изучении познавательной деятельности, было принято во внимание,
что данная проблема актуальна на современном этапе и
нашла отражение в трудах отечественных и зарубежных
ученых.
-
Макалада окуунун таанып-билүү чөйрөсүндө студенттердин иш-аракеттерин жана жүрүм-турумун үч негизги топко бөлүнүп, биринчи топтогу инсан ЖОЖдо окутуунун максаттарына жана милдеттерине кеңири мамиле
жасоо менен айырмаланары, студенттердин кызыкчылыктары программага караганда кененирээк билим чөйрөсүнө багытталгандыгы ачыкталган. Экинчи түрү тар
адистикке карата так багыт менен айырмаланары, студенттердин таанып-билүү иш-аракеттери окуу планынан
тышкары болору, бирок, биринчи түрү программанын алкактарын жеңүү болсо, бул түрү программаны тереңдетилип таанып-билүүгө өбөлгө түзөрү айкындалган. Студенттердин руханий суроо-талаптарынын тутуму "кесиптик кызыкчылыктар менен" чектелет. Ошентип, тааныпбилүү ишмердүүлүгүн изилдөөдөгү теориялык мамилелерди
жана багыттарды иликтеп чыгып, бул көйгөй азыркы
этапта актуалдуу жана ата мекендик жана чет элдик
илимпоздордун эмгектеринде чагылдырылгандыгы эске
алынган.
-
The article shows that the activities and behavior of students in the cognitive field of learning are divided into three
main groups, with the first group having a broader approach to
the goals and objectives of university education, while the interests of students are focused on a broader field of knowledge
than in the program. It is established that the second type is
characterized by a clear focus on a narrow specialty, that the
cognitive activity of students goes beyond the curriculum, but if
the first type overcomes the framework of the program, then this
type contributes to a deeper knowledge of the program. The system of spiritual requests of students is limited to "professional
interests". Thus, studying theoretical approaches and directions
in the study of cognitive activity, it was taken into account that
this problem is relevant at the present stage and is reflected in
the works of domestic and foreign scientists.
-
познание, действие, спрос, цели обучения, программа, активные методы обучения.
-
таанып билүү, иш-аракет, суроо-талап, окутуунун максаттары, программа, окутуунун активдүү усулдары.
-
cognition, action, demand, learning goals, program, active learning methods.
-
Былыкова М.М., Ошский государственный
университет, г.Ош, Кыргызская Республика,
старший преподаватель.
-
Былыкова М.М., Ош мамлекеттик университети, Ош
шаары, Кыргыз Республикасы, улук окутуучу.
-
M. Bylykova, Osh State University, Osh, Kyrgyz
Republic, senior lecturer.
DOI:10.26104/IVK.2019.45.557
Былыкова М.М ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧАЩИХСЯ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2021. №. 1. C. 257-261
|