Новый выпуск

2023, №: 5

Подробнее

Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана

Cтатья
Авторы
  1. Атабаев С.К., Зулпукарова Д.И., Абдукаимова А.Ж.
  2. Атабаев С.К., Зулпукарова Д.И., Абдукаимова А.Ж.
  3. S. Atabaev, D. Zulpukarova, A. Abdukaimova
Название
  1. НЕКОТОРЫЕ МЕТОДЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ОБЛАЧНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
  2. МАТЕМАТИКА САБАГЫНДА БУЛУТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН КОЛДОНУУНУН АЙРЫМ ЫКМАЛАРЫ
  3. SOME METHODS OF USING CLOUD TECHNOLOGIES IN MATHEMATICS LESSONS
Аннотация
  1. В статье рассматриваются некоторые методы использования облачных технологий на уроке математики. В настоящее время заинтересовать учащихся математикой является одной из важнейших задач, стоящих перед учителем. Из своей практики мы наблюдаем, что расширяется сфера применения облачных технологий в образовании, науке и различных сферах жизни общества. Поэтому использование современных технологий для объяснения некоторых тем на уроке, подачи учащимся примера, создания или решения задач только повышает эффективность учебного процесса, а учащиеся привыкают к творческой самостоятельной работе. С помощью облачных технологий возможно хранить данные независимо от памяти компьютера (ноутбука, планшета, мобильного устройства), запускать из облака готовые программы, контролировать, проверять знания, оценивать, создавать интерактивные задания и т.д. проблемы можно решить. При использовании облачных технологий создаются комфортные условия как для учителя, так и для ученика. Поэтому использование облачных технологий в образовательном процессе актуально на сегодняшний день.
  2. Макалада математика сабагында булут технологияларын колдонуунун кээ бир ыкмалары каралат. Учурда окуучуларды математика сабагына кызыктыруу мугалимдин алдында турган эң маанилүү маселелеринин бири. Булут технологияларынын билим берүүдө, илимде, коомдун ар кайсы аймактарында колдонуу чөйрөсү уламдан улам кеӊейип жатандыгын өз практикабыздан байкап жатабыз. Ошондуктан сабакта кээ бир темаларды түшүндүрүүдө заманбап технологияларды колдонуу менен окуучуларга мисал, маселелерди түздүрүү же иштетүү бул окуу процессинин эффективдүүлүгүн гана жогорулатат жана окучулар өз алдынча чыгармачылык менен иштөөгө көнүгүшөт. Булут технологияларынын жардамында компьютердин (ноутбук, планшет, мобилдик түзүлүш) эсинен көз карандысыз түрдө маалыматтарды сактоо, даяр программаларды булуттан алып иштетүү, мониторинг жүргүзүү, билимдерди текшерүү, баалоо, интерактивдүү тапшырмаларды түзүү ж.у.с. көйгөйлөрдү чечүүгө болот. Булут технологияларын колдонууда мугалим үчүн да, окуучу үчүн да ыңгайлуу шарттар жаралат. Ошондуктан булут технологияларын окуу процессинде колдонуу бүгүнкү күндө актуалдуу болууда.
  3. The article discusses some methods of using cloud technologies in a mathematics lesson. At present, to interest students in mathematics is one of the most important tasks facing the teacher. From our practice, we observe that the scope of application of cloud technologies in education, science and various spheres of society is expanding. Therefore, the use of modern technologies to explain some topics in the lesson, give students an example, create or solve problems only increases the effectiveness of the educational process, and students get used to creative independent work. With the help of cloud technologies, it is possible to store data regardless of the memory of a computer (laptop, tablet, mobile device), run readymade programs from the cloud, control, test knowledge, evaluate, create interactive tasks, etc. problems can be solved. When using cloud technologies, comfortable conditions are created for both the teacher and the student. Therefore, the use of cloud technologies in the educational process is relevant today
Ключевые слова
  1. облачные технологии, онлайн-платформы, проведение мониторинга, интерактивные задачи, процесс обучения, сервисы Google.
  2. булуттук технологиялар, онлайн платформалар, мониторинг жүргүзүү, интерактивдүү тапшырмалар, окуу процесси, гугл сервистери.
  3. cloud technologies, online platforms, interactive tasks, monitoring, learning process, Google services.
Сведения об авторах
  1. Атабаев С.К., Ошский технологический университет имени М. Адышева, г. Ош, Кыргызская Республика, старший преподаватель. Зулпукарова Д.И., Ошский технологических наук имени М. Адышева, г. Ош, Кыргызская Республика, кандидат педагогических наук, доцент. Абдукаимова А.Ж., Ошский государственный университет, г. Ош, Кыргызская Республика, старший преподаватель.
  2. Атабаев С.К., М. Адышев атындагы Ош техникалык университети, Ош шаары, Кыргыз Республикасы, улук окутуучу. Зулпукарова Д.И., М. Адышев атындагы Ош техникалык университети, Ош шаары, Кыргыз Республикасы, педагогика илимдеринин кандидаты, доцент. Абдукаимова А.Ж., Ош мамлекеттик университети, Ош шаары, Кыргыз Республикасы, улук окутуучу.
  3. S. Atabaev, Osh Technological University by name of M. Adyshev, Osh, Kyrgyz Republic, senior lecturer. D. Zulpukarova, Osh Technological University by name of M. Adyshev, Osh, Kyrgyz Republic, candidate of pedagogical sciences, associate professor. A. Abdukaimova, Osh State University, Osh, Kyrgyz Republic, senior lecturer.
Полнотекстовая версия
DOI
  • 10.26104/NNTIK.2022.97.88.030
  • Версия для цитирования
  • Атабаев С.К., Зулпукарова Д.И., Абдукаимова А.Ж. НЕКОТОРЫЕ МЕТОДЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ОБЛАЧНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана. 2022. №. 8. C. 127-130