|
-
Курманкулов Ш.Ж., Жороева М.К.
-
Курманкулов Ш.Ж., Жороева М.К.
-
Sh.Zh. Kurmankulov, M.K. Zhoroeva
-
МНЕНИЯ УЧИТЕЛЕЙ О СОВМЕСТНОМ ФОРМИРОВАНИИ ДВУХ КОМПОНЕНТОВ КОМПЕТЕНТНОСТИ
-
КОМПЕТЕНТТҮҮЛҮКТҮН ЭКИ КУРАМЫН БИРГЕ КАЛЫПТАНДЫРУУ БОЮНЧА МУГАЛИМДЕРДИН ОЙ-ПИКИРЛЕРИ
-
TEACHERS' OPINIONS ON THE JOINT FORMATION OF THE TWO COMPONENTS OF COMPETENCE
-
В настоящее время существует ряд требований в обучении учащихся в соответвии со стандартом образования
нового поколения, но вместе тем, отмечается, большинство
учителей все еще преподают так, как они учили раньше, и что
есть те, кто ищет мост от старого стандарта образования
к новому стандарту, но где этот мост, остается неясным для
большинства учителей. Также была рассмотрена проблема
того, что под влиянием каких факторов можно совместно
формировать состав «общей» и «предметной» компетентностей, обозначенных в новом стандарте. На основании проведенного анкетного опроса учителей школ было определено,
какие факторы в наибольшей степени влияют на совместное
формирование состава «общей» и «предметной» компетентностей. Также выявлены методические недоработки учителей
по данному вопросу
-
Жаңы муундагы билим берүү стандартынын талабына
ылайык окутуу талабы жүрүп жаткан учур болсо дагы көпчүлүк мугалимдер мурда кандай окуткан болсо, азыр деле ошондой окутушуп жаткандыгын жана эски билим берүү стандартынан жаңы стандартка өтүү көпүрөсүн издеп жатышкандар бар экендиги, бирок ал көпүрө кайда экендиги көпчүлүк мугалимдерге азырынча белгисиз бойдон калгандыгы белгиленген.
Ошондой көпүрөнүн бири болгон кайсы факторлордун таасири
менен жаңы стандарттагы белгиленген «жалпы» жана
«предметтик» компетентүүлүк курамын биргеликте калыптандырууга боло тургандыгын проблемасы каралган. Мектеп
мугалимдерине жүргүзүлгөн анкеталык сурамжылоонун негизинде «жалпы» жана «предметтик» компетентүүлүк курамын биргеликте калыптандырууга кайсы факторлордун канчалык таасири бар экендиги аныкталган. Ошондой эле бул
маселе боюнча мугалимдердин методикалык кемчиликтерин
ачып берген.
-
Currently, there are a number of requirements in teaching
students in accordance with the standard of education of the new
generation, but at the same time, it is noted that most teachers still
teach the way they taught before, and that there are those who are
looking for a bridge from the old standard of education to the new
standard, but where this bridge remains unclear for most teachers.
The problem was also considered that under the influence of which
factors it is possible to jointly form the composition of the "general"
and "subject" competencies designated in the new standard. Based
on a questionnaire survey of school teachers, it was determined
which factors most influence the joint formation of the composition
of "general" and "subject" competencies. Methodological shortcomings of teachers on this issue are also revealed.
-
образовательный стандарт, состав компетенций, анкетный опрос, табличные данные, учитель, школа, взгляд,влияющие факторы.
-
билим берүү стандарты, компетенттүүлүк курамы, анкеталык сурамжылоо, таблицалык маалыматтар, мугалим, мектеп, көз караш, таасир берүүчү факторлор.
-
educational standard, composition of competencies, questionnaire, tabular data, teacher, school, view, influencing factors.
-
Курманкулов Шекербек Жанышбаевич, Таласский
государственный университет, г.Талас, Кыргызская Республика, доктор педагогических наук,
профессор.
Жороева М.К., Таласский государственный университет, г.Талас, Кыргызская Республика.
-
Курманкулов Шекербек Жанышбаевич, Талас
мамлекеттик университети, Талас шаары, Кыргыз
Республикасы, педагогика илимдеринин доктору,
профессор.
Жороева М.К., Талас мамлекеттик университети,
Талас шаары, Кыргыз Республикасы.
-
Shekerbek Kurmankulov, Talas state University, Talas,
Kyrgyz Republic, doctor of pedagogical sciences,
professor.
M. Zhoroeva Talas state University, Talas, Kyrgyz
Republic.
DOI:10.26104/NNTIK.2019.45.557
Курманкулов Ш.Ж., Жороева М.К. МНЕНИЯ УЧИТЕЛЕЙ О СОВМЕСТНОМ ФОРМИРОВАНИИ ДВУХ КОМПОНЕНТОВ КОМПЕТЕНТНОСТИ. Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана. 2021. №. 7. C. 271-275
|