Новый выпуск

2024, №: 3

Подробнее

Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана

Cтатья
Авторы
  1. Үсон уулу Ж.
  2. Үсөн уулу Ж.
  3. Uson uulu J.
Название
  1. РОЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКИ В ФОРМИРОВАНИИ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ
  2. БОЛОЧОКТОГУ ДЕНЕ ТАРБИЯ МУГАЛИМИНИН КЕСИПТИК КАЛЫПТАНУУСУНДА ПЕДАГОГИКАЛЫК ПРАКТИКАНЫН ОРДУ
  3. THE ROLE OF TEACHING PRACTICE IN SHAPING THE PROFESSIONALISM OF FUTURE TEACHERS OF PHYSICAL CULTURE
Аннотация
  1. В данной статье рассматривается педагоги¬че-ская практика в вузе, где студент получает теоре-ти¬чес¬кие знания и применяет их на практике, профес¬сио¬нальные знания, умения, проведение с учащимися учебно-воспитательной работы. Главная роль практи¬ки – это повы¬шение профессиональной педагогической компе¬тент¬ности или выполнение функции учителя, органи¬за¬ция учебно-воспитательного процесса в качестве педа¬го¬га. Практика дает возможность построить с уча¬щи-мися комплексные педагогические отношения. Учиты¬вая выше сказанное, еще одна особенность педагогиче¬ской практики – это ознакомление студентами педаго¬ги¬ческой работы, введение как руководителя учитель-класс. Поэтому сегодня основным требованием прак¬тики является то, что во время её прохождения дея¬тель¬ность студента как профессионального учи¬теля должна быть на высоком содержательном уровне.
  2. Педагогикалык практикада студент жогорку окуу жайында алган теориялык билимдерин практикада кол¬до¬нуу, кесиптик билгичтиктерди, көндүмдөрдү калып¬тан¬дыруу, окуучулар менен окуу-тарбия иштерин жүр¬гү¬зүү жана башкалар жөнүндө сөз болот. Практи¬ка¬нын негизги ролу студенттердин кесиптик педаго¬ги¬ка¬лык компетенттүүлүгүн жогорулатууда, же бол¬босо мугалимдин функциясынын толугу менен аткары¬шы, окуу-тарбиялык процесстерди уюштуруудагы жеке пе¬да¬гогдук сапатты калыптандыруу болуп саналат. Окуу¬чуларды тарбиялоодо педагогикалык комплекстүү мамиле түзүү мүмкүнчүлүгү практика учурунда ишке ашат. Жогоруда айтылгандарды эске алуу менен педа¬го¬гикалык практиканын дагы бир өзгө¬чө¬лүгү, студент¬тин педагогикалык иш менен тааны¬шуусу мугалим-класс жетекчи катары кесипкөй эмгек¬тин чыныгы көй¬гөй¬лөрүнө кириши. Ошондуктан педаго¬гикалык прак¬тика учурунда студенттин ишмердиги кесипкөй муга¬лим катары ишинин мазмуну жана көлөмү жогору дең¬гээлде болушу негизги талаптардын бири.
  3. This article discusses the pedagogical practice in the university, where the student receives theoretical knowledge and applies it in practice, professional knowledge, skills, conducting educational work with students. The main role of the practice is to increase the professional-pedagogical competence or fulfill the functions of a teacher, to organize the teacher’s qualities in the educational process. Practice makes it possible to build a complex pedagogical attitude with students. Considering the above, another feature of the peda¬gogical practice of familiarizing students with pedago¬gi¬cal work, the introduction as a teacher-class leader. There¬fore, today the main requirement of practice is that during its passage the activity of a student as a professional teacher should be at a high substantive level.
Ключевые слова
  1. педагогическая практика, физи¬ческое воспитание, формирование, школа, педагогика, психология, деятельность, фактор, учебный процесс.
  2. педагогикалык практика, дене тар¬бия, калыптандыруу, мектеп, педагогика, психоло¬гия, ишмердүүлүк, фактор, окуу процесси.
  3. pedagogical practice, physical education, formation, school, pedagogy, psychology, activity, factor, educational process.
Сведения об авторах
  1. Усон уулу Жыргалбек, Ошский государственный университет, г.Ош, Кыргызская Республика, факультет Физического воспитания и педагогики, кафедра Теории и методики физического воспитания и спорта, преподаватель.
  2. Үсөн уулу Жыргалбек, Ош мамлекеттик университети, Ош шаары, Кыргыз Республикасы, Педагогика жана дене тарбия факультети, Дене тарбиянын, спорттун теориясы жана методикасы кафедрасы, окутуучу.
  3. Uson uulu Zhyrgalbek, Osh State University, Osh, The Kyrgyz Republic, Faculty of Physical education and pedagogy, Department of theory and methods of physical education and sport, lecturer.
Полнотекстовая версия
DOI
  • None
  • Версия для цитирования
  • Үсон уулу Ж. РОЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКИ В ФОРМИРОВАНИИ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ. Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана. 2018. №. 10. C. 113-117